JUL gran!!

I dag är det -2 grader ute, och jag fick skrapa bilen i morse...
Usch och fy, men så kommer kännslan av att snart är det jul och tänk om flingorna faktiskt skulle börja dala ner sakta just nu....
Tanken gjorde skrapningen så mycket lättare och vips så va man färdig.
Jag har ca 30 olika skivor med jul musik på datan just nu och nån dag nu ska jag ta ner dom på cd skiva så jag kan spela dem hög hemma :-)

Ska också ta en promenad i skogen och fylla på förådet med ris, lingon mm så vi kan börja våra dekorationer, sen skall det ju bakas med, bullar, kakor, kanske en godis bit eller två..
För i december bär det i väg till julmarknaden... :-)
Hoppas allt slit lnar sig då, så vi får en extra skinka på bordet eller till och med kanske två :-)



Åååå snart är det dags att granen ta in, jule pynt och dekoration, en blomma eller två kommer också att komma...
Jag längtar.!!



Kommentarer
Anonym

Vilken härlig blogg, nu så måste jag ta och leta hjälp med att fixa design och så, du gav mig lite mersmak på den biten, supertrvlig alltså, ops, förresten det jag skulle skriva var älskar med JULEN

Ha en bra dag,kikar nog in här fler gånger

2008-11-19 @ 08:49:57
URL: http://pyris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0