10 År i dag och smart som aldrig förr....

I dag är det den 1 April, och min "minsta" blir hela 10 år i dag, ojojoj,, va tiden har sprungit i väg för en...
Han ska få en cyckel i dag av sin  moster, morbror och mormor.... gissa vem som har brott hem från skolan senare i dag...hihihih.
Solen skiner, och det känns som en bra dag i dag, Devin sover och jag borde ju lägga mig ner och vila jag med efter ännu en sömnlös natt,,, men plikten kallar, tårta åt alla ;-) det skall blåsas balonger, och pyntars med serpentiner och kalas grejer inför Andreas hemkomst vid kl 14.00.
Just nu har Sambon, gott med Andreas & Saga till skolan.
Tvättmaskinen låter i badrummet, och kaffet puttrar i köket.
Ja en bra dag börjar hoppas den slutar likadant :-)



Lite kort !!!











Bilder jag fått...







Kommentarer
Anna

Grattis till din stora kille som blir 10 år..

hoppas ni får en riktigt härlig dag

kram anna

2009-04-01 @ 12:00:00
URL: http://moavp.wordpress.com
annmi

Hipp Hipp HURRA..HURRA...HURRA

till en gooer kille ida'...

På 10-Årsdagen! Grattis!



Jättefina kort & bilder :)

Kram

2009-04-01 @ 12:19:37
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0