I väntan på julen...

Jag sitter oftast på kvällarna,med en kopp kaffe och datorn i min famn.
Samlar på mig bilder och låter fantasin leka fram lite konstverk och annat.
Många gillar inte photo shop, men jag älskar det, tycker man kan försköna en bild, laga en bild/foto Det finns så mycket man kan göra, jag är ju inget proffs, men det jag kan, delar jag gärna med mig till andra som önskar få sina bilder omgjorda eller förskönade.
Smaken är som baken väldigt delad och det stämmer ju alla kan ju inte tycka lika!

Här har vi ytterligare några allster

   



Kommentarer
Annmi

Jättefina...Du är såå Duktig,vännen Kram

2009-11-23 @ 19:43:20
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0