Bor mitt i den populära skitsnackarstaden.....

Det är helt otroligt vad man får höra om div folk, och dessutom många man inte ens känner, det är intriger och skit kastning på högnivå, det är en såpa varje dag näst intill, det är precis som att folk här föder varandra och lever av att prata skit, ju mer desto bättre...
Jag vet vad jag vill och gör, och har inte hört nått om mig, thank you!
Men det skulle inte förvåna mig om det sitter en person och prata skit om mig i detta nu, men vet vad, det är så ointressant....
Man ska inte behöva förklara saker och ting om det nu är rent skit snack.
MEN om man är ute för att såra folk och bygga sitt liv i en stor lögn då är det illa.

VÄLKOMMEN till skitsnackar stället, staden dom ärliga glömde när dom va smarta nog att dra.....



Kommentarer
*Annmi

Usch...Va trist :(

/Kraaam vännen ♥...

2010-08-27 @ 12:05:04
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0