Ut på krogen....

I går fick en tjej en snille blixt och ville ha med mig ut.... hahahaha, aaa det va min reaktion, Jag har inte varit ute på 5-6år pratar vi nu.... Men efter lite övertalning av både My och sambon så va fan, drog ut, och faktiskt nervös som fan, rätt kul då man är, hallå, 30 =)
Men jäkla kul jag hade, trevlig tjej, hur kul som helst, som det ska vara när man är ute, inget bråk, inget tjafs, och gues what... fick visa legg... hahahah det va höjdpunkten, 30 år och ser ut som under 18!!! woohoo, hoppas det håller i sig när man är 40 me =)
Nåväl, tackar så mycket för en grymt trevlig kväll...
MYs pys!!

Nu blir det middag, PIZZA!!! woohaaa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0