Nyår!

Sista dagen på året 2010!
Har inte uppdaterat här så mycket under jul dagarna osv...
Måt skit till och från, har vist en envis unge i magen som bestämmer totalt.
Mår illa, trött och i onsdags va jag sjuk och låg hela dagen.
Nej vid såna här tillfällen önska man att man inte va gravid, är det verkligen värt det.
Ja i slut ändan så är det ju det, OM man inte blir sjuk osv, som det har hänt tidigare, glömmer aldrig efter saga, då jag fick ligga inne två veckor på sjukhus, dagen efter jag kom hem från bb, tack vare en infektion.... så jävla läskigt, va helt väck och gick på starka medeciner genom dropp...
Trodde alvarligt man skulle dö!!!
Sån får en att vakna och verkligen tänka efter.

Va ju sjuk med första barnet med, fick gallsten som jag fick plågas med hela graviditeten, inte förens 2 månader efter snittet fick jag operera.

Tror det är därför mamma är så negativ till att jag är med barn, hon är rädd om en innerst inne helt enkelt, hon har ju sett när man gott igenom alla helvetes kval och lidit....

Men så sitter man här igen!!


Så i alla fall nyårs afton i dag, ska inte göra nått alls, än att invänta raketerna i kväll...
Har för överigt inga planer alls.
Vi får se vad dagen bjuder på helt enkelt, just nu skiner solen för fullt, det är då inte vanligt.

Jo vi fick ju lägenheten, så blir flytt om nån vecka, packningen går framåt, men det är då ingen höjdare......



Kommentarer
✫Annmi

Åh,vännen det gör mig ont att dui mår dåligt ger Krya På Dig Kramar i mängd!!!

Lycka till med Flytten & Ett riktigt Gott Nytt År!!



/ ♥-e Kraaaaaaaaaaam

2010-12-31 @ 09:58:41
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0