Sommar.....

Nu är vi inne i juni och sommaren tar sin början =) äntligen......
men det går lite upp och ner med värmen...
Jag sitter barnvakt då och då till lite olika barn åt både vänner och andra =)
Får en liten extra slant, och det är aldrig fel + att föräldrarna kan jobba lite extra eller bara ha en stund för sig själva, sånt stärker ju verkligen förhållandet om inte annat ..hihi.

I går satt jag barnvakt åt två barn... så vi tog ut allihopa på en promenad i sommar vädret... blev massa lek och bus, korv med bröd och glass =) myyyys...
En underbar dag.





 




Kommentarer
*Annmi

**Ljuvligt** & jag lyckades klara mig från att bli blöt ;) /Kraam

2010-06-02 @ 18:57:05
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0