Stor främmande =)

I dag hade vi stor främmande, både mamma, Ida, bror min och syster kom, med sig så klart, nickes sambon johanna och barnen Tuva och Viggo.. mosters go ungar.. en väldigt spring dag men otroligt mysigt.
Jag lagade vitchokladmosse med färska hallon... och jag skojar inte, det va OTROLIGT GOTT... att rekomendera, verkligen =)



Alla barnen samlade =)
Finns det nått vackrare... hihi


I morgon bär det av mot loppis, ska bli så skönt...
Det är även costumbike show här



Det mullrar utanför här just nu av alla hojar som kommer inför i morgon, då fylls hela stan av dem, och massor av folk dyker upp från lite alla håll =)
Vi brukar inte gå dock, roligare med American car show!!








Kommentarer
*Annmi

Waooo...Vilket underbart foto så sötisar ♥ /Kraam från mig i Sommar ☼

2010-06-06 @ 09:58:03
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/http://


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0