En lugn fredag...

Händer inte mycket alls i kväll, sambon ska jobba och jag ska försöka mig på resten av håret som ska väck!!
Kollade min inredning som mestadels består av loppis fynd! haha ett riktigt begagnat hem ;) men kul ändå inte mycket som finns att köpa i affären direkt!
Andreas sitter med 64an och spelar, Saga springer runt och leker med dockorna och räknar på hur många år hon är, eller ska bli =)
Devin börjar bli trötter han!
Åååå ville ha mina kläder i dag men det va tji... va ju till sambon det kom juuuu!!!
Better luck next time, typ!



Kommentarer
sandra

Begagnat kan ge mer personlighet ;) tycker jag iallafall!

Loppis är askul! :) Du hittar mycket fint.

2010-10-12 @ 10:42:56
URL: http://sandrakey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0