Men ska det va så svårt.....

Att förstå va man sagt, nästa gång skiter jag i att vara snäll,, ska sluta med det, får ju slut ändan bara skit ändå utav det.
What gos around comes around, skit snack, här går det bara in i väggen och vidare förbi....
Känns som man står och trampar på samma ställe, en person som alltid ställer upp, finns där, lyssnar och hjälper gärna till... står det då PUCKO i pannan på mig, eller den dumstridige!!
Va får man tillbaka på detta då, ablsolut ingenting, misstro, skit snack.... undrar bara varför, ska fan göra som alla andra och bli en riktig jävla häxa!!
Men det vore inte jag.
Men ska fan välja att lägga min energi på rätt personer.....



Kommentarer
*Annmi

Svär med diog,men...

INTE kan goa du bli en Häxa - Du är bara GoDu -



/Kraaaaam

2010-10-01 @ 14:00:57
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0