Dagens loppis fynd...

Varit på årets sista loppis på roslagstopet.
Det va kallt....bbrrr.
Jag barnen och mamsen, men mysigt va det, och en del fynd me =)
bla en luciakrona till saga, ängla spel, andreas hittade lite saker han med och devin.
Sen hittade vi dessa som jag gillar jätte mycket =) totalt spenderat ca 200kr.



Diddeli väska som saga ska ha till dagis =)







Tre st tomt ljusstakar blev det =)



Dessa va väl dom bästa fynden, kommer från åhlens, 189kr st, men fick dom för 10kr och 15kr =)
wweiiii


I kväll händer inte mycket, har kladdat på mig lite och fotat nya profil bilder till FB =)
hahaha, nice... ;)




Blir lite tv, data och mys, sen när barnen somnat!
I morgon måndag, får se vad som händer.....
bye



Kommentarer
*Annmi

Vackra Loppisfynd & Du...Är så fiin,vännen /Kraaam från mig i Höst ☼

2010-09-27 @ 12:31:17
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
sandra

Men vad fina saker du hittar på loppis då , jag hittar ingenting sånt där fint. :D

2010-09-29 @ 10:29:24
URL: http://sandrakey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0