Det blir bättre...

Kollade ju på det i går på 3an kl 21.00.
Helt underbart och riktigt nyttigt att kolla på, satt ju så klart och lipa, speciellt till morgans tal på slutet som va kanon bra, tänk att stå inför alla man haft med att göra, polisen, socialen, vänner osv från barndommen... och berkligen berätta hur man kände som barn av det man gick i genom.... ja det va en otrolig kännsla kan jag tänka mig, det såg man på honom....
Nästa söndag är det en ny del, totalt är det 6 kändisar som berättar om sin barndom öppet...



Kommentarer
Killmamman

sv: oj, ja om ni precis har flyttat så förstår jag att det kliar i fingrarna att börja pyssla. men det finns ju tid till det sen med :) jag övar på att tänka att allt inte "måste" blir klart på momangen!

2011-04-18 @ 17:54:36
URL: http://killmamman.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0