Fanken...

Gjort en he del i dag, målat andreas rum, dock inte alla väggar, orkade inte :/ och det irreterade mig en del... men kroppen sa helt enkelt nej!
Bytt däck på bilen, och även om det inte va jag som skruva och satt på dem så det jag gjorde va nog för att bli hel slut!! Man vill så mycket men kan helt enkelt inte göra allt har jag märkt och känt om inte annat.
Handlat och lagade en kanon god middag...

Stekte lax bitar samt salta och peppra, stekte upp halomi bitar, kokade bulgur, blandade i det i färsk spenat blad, tomat, avacado, spritsade på lite citron och olivolja gudars va gott det va, nyttigt och såååå mumsigt =)
Kan rekomendera, lätt lagat va det med samt allt färskt och nyttigt till max :P

Nu blir det inte mycket annat att göra, kommer lägga mig på soffan, barnen ska snart i säng, sen blir det tv och sussa själva me, är hel slut...
zzzzzzz

kramiz



Kommentarer
Emelie

Tycker det låter som att du har hunnit med en hel del!

Shiit måste byta däcken imorn, dom böterna är ju inte att leka med!!

2011-04-20 @ 23:08:53
URL: http://fambabunovic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0