Längtan...

Sitter och längtar lite.... bla tills lillen tittar ut men också till mitt gudbarn som jag inte fått gosa med alls sen dopet.... familjen blev ju sjuka :/ men verkar vara på bättrings vägen nu i alla fall, så tänkte försöka ta sig ut så man kan mysa lite =)
Hoppas vekligen det fina vädret håller i sig, nog för att det är en väldigt tidig sommar i så fall är kanske inte det bästa, för då kommer säkerligen en tidig höst....
Menmen, det märks :P
I maj vill jag så gärna åka iväg med familjen på nått litet mys äventyr, kanske in till stan eller nån liten nöjespark, bara för att komma bort en stund... men vi får se..
Man vill så mycket men energin är inte alltid på topp just nu!

Ett bio besök skulle va lite mysigt faktiskt, det va ett tag sen!

Ååååå va jag/vi hade velat grilla i dag, men har inte införskaffat oss nån grill ännu, blir nog till nästa månad, dåå jäklar ^^

Ne nu börjar det bli bara massa dravel, hahaha men men så kan det ju också bli!!

bye 4 now.


                                  



Kommentarer
Frida

Vinnarna är dragna ^^

Kolla in om det vart du, om inte är det bara att anmäla sig igen :D

http://fridisi.blogg.se/2011/april/3-vinnare-en-ny-omgang.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-04-25 @ 21:11:35
URL: http://fridisi.blogg.se/
Janina

Tack! Det är dessvärre en ca 5 år gammal fleece från H&M! ;)

2011-04-25 @ 21:55:57
URL: http://janinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0