Lite väl långt...

Snubblade över denna artikel om en ny babydocka som kommit ut i USA!!
Jag skulle inte köpa den till mitt barn, tycker det är lite väl att gå för långt, som en krönikör skrev, som att ge ett barn en rakhyvel och säga här raka dig även om du inte har nått att raka ännu?

 

Klicka på bilden för att läsa artikeln.

När jag amma devin satt saga ofta med en docka intill sitt bröst och skulle göra likadant!! och sen kunde man hitta hene sittandes i sängen eller i soffan me.. ^^ såg ju lite konstigt ut men viste ju varför, mamma gjorde ju så, men det försvann fort när jag inte kunde amma mer.
Men som sagt att köpa en sådan här docka,,, njeee hade jag inte gjort.



Kommentarer
✫Annmi

Nääääääääää....

/Kram

2011-04-06 @ 13:02:54
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0