Nu så!! =)

Som Devin brukar säga :P hihih Nu såå.... =)
Nästa vecka är det på G så i morgon ska jag inhandla vit vägg färg och måla andreas rum så det är klart inför!
Ska bli jätte roligt när det kommer igång, hans rum kommer ju bli så coolt tror jag... känns riktigt bra faktiskt.
Satt i dag och fundera ut lite va man kan göra för skoja i dom andra två barn rummen.... massor med ider finns, men en del är svårare att utföra själv än andra... Aja det ska nog gå.

Sambon har gott till jobbet och barnen sover, för mig blir det soffläge och DHW i kväll... wweeiiiiiii.....
Önska faktiskt jag hade nått sött dock men det hade jag inte och nu är det ju too late att handla de me så... a det sket sig ju!

Tänkte åka ut till mitt gudbarn och gosa lite ^^ men dom va sjuka =( mindre roligt, så hoppas dom blir krya snart så man kan åka ut (längtar)

Ha det gott.
bye



Kommentarer
i min lilla lilla värld

Vilket fint namn. Devin alltså =)

2011-04-19 @ 21:45:07
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0