solig dag....

Haft fullt upp och däremellan varit trötter....
Va ute i svanberga hela eftermiddagen i fredags och myste =) fikade och pratade en massa, så passade man klart på att gosa med Vincent som blivit hela 5 mån!
Snart ska vi på dop med, ska bli super mysigt.
I går hade vi städ dag, stor städning, som inte gjorts på ett tag, men fint blev det..
I dag får vi besök av kusinerna och barnens farbror och tjej, som ska fira andreas i efterskott...
ja hela helgen är full speckad, jag har mina perioder då man blir skit trött,, kan bara sitta och somna om det är så.
Allt känns ju mycket bättre, piggare och mår inte illa längre, men just dom här trött attackerna som kommer....
sover väl inte så kanon heller, mina händer, armar samt fötter dommnar bort, känns skit jobbigt stickningar hela tiden ju.
ska till bm på måndag =) äntligen, så ska prata med hene då.
Får ju lyssna på hjärt slagen med för första gången, saga och devin ska me så ska bli kul och se hur dom tar det ;)

I morse steg jag upp vid sju, före alla, hahahahaaaaa....
lagade pannkakor, banan, blåbär och vanliga... mums, sen när alla vakna bjöds det på pannkaks frukost !
det va uppskattat må ni tro ;)

Jag ska vänta på mina kläder som är i torken just nu,,, sambon har gott ut med ungarna =) ser ut att bli en kanon dag i dag... får hoppas det håller i dig.


ha det soligt!




Jag och vincent



Två av mina underbara.. hihih Devin & Marita



Sambon med killarna, Linus kollar bort och va tror ni Devin tänker göra... heheheh



Data killarna :P







Kommentarer
✫Annmi

Åååååå...Mumms vilken frukost :)

Jag har fått frukost på annat sätt jag & inte lika roligt men väldigt uppskattat (läs min blogg)



Vaa' roligt att få höra ♥-ljuden & coolt att ni får ha syskonen med,det får de inte här!



Ha en fortsatt Skön Söndag/ Kram från mig i Vår ☼

2011-04-10 @ 13:54:44
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0