Alena...

I kväll blir man själv, det är skönt, för får ju hela sängen för mig själv..hihih.
Eller ja om inte barnen kommer det vill säga...
I morgon är det skola/dagis, så devin och jag blir själva hemma, hade tänkt försöka få lite ordning här hemma, början till lite små fix som måste påbörjas nångång =)
Känns som att tiden inte alltid räcker till nu för tiden, sen har man ork som en gravid kossa med... hahahaha...
inte hjälper det att jag insåg i dag, min jacka håller på att bli för liten i fram,,, hhmm... magen växer och växer, nu får jag snart inte igen jackan, så blir att kolla en ny där me.

Kollade Dumma mig med barnen tidigare, den va bra, helt klart se värd =)
Snart blir det halv åtta hos mig sen lite mer bloggande kanske, om jag kommer på nått mer att blogga om eller bara tv och soffan för mig när barnen är lagda får se vi får se...

Hej så länge.




Kommentarer
*Annmi

Magen växer jaa thihi så mysigt ♥...

/Kraaaaaaaam från mig!

2011-02-24 @ 09:25:06
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0