Besök och oväder...

Hade ju hoppats på att bror min och hans tjej skulle komma på besök i dag, men vädret verkar ju bestämma annat... totalt kauos ute, snö storm och halka, alla bussar inställda med.
Många har inte kommit iväg till varken skola eller jobb!!!

Får se om man tar sig i väg till Lena i dag, kl är ju inte mycket ännu så det kanske lugnar ner sig!!
Men man ger sig inte ut i onödan i detta väder.

Alla kläder ligger i torken.. hahaha så har inte nått att ha på mig, eller jo klart jag har, men inte det jag VILL ha på mig, så sitter i pyjamas och inväntar att den ska tumlas klar!
Fick sova med hela natten inga barn så långt man såg i vår säng..hihih ja dom sov i sina egna sängar hela natten, ja tills kl visade 06 då kom saga först upp... sen efter en stund hörde man devin ropa i från sitt rum,,, PAPAA, PAPPA.. ^^
Så vi låg 4 st i alla fall på morgonen, men det är ju bara mysigt =)
Andreas blir hemma i dag, har lite ont i huvudet och är trött.... så aa han får va hemma och ha en lugn fredag.

Så alla kära, får se vad som händer i dag och hur det kommer hålla i sig.
Vad ska ni hitta på i dag?



Kommentarer
*Annmi

Näää,va' trist :(

Jaa,här är de snöyra mé & jag tycker INTE om det!!!

Här är det jobbarhelg för min Micke så...Jag tar de lugnt,men vi ska mysa & äta gott som vanligt när han kommer ca 21.00 / Ha en gooer Freda' vännen....



// Kraaaam

2011-02-11 @ 09:38:39
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0