Choko junky!!

Choklad sugen så det heter duga, fick hem maltesers och en påse kinapuffar (mums)
men maltesers får ungarna ta... va inge vidare.. men puffarna va mums.. (slurp)
Jahap, så har man fått reda på vem det va nu då, en brud som inte ens känner mig, aldrig lagt tiden på att känna mig, men tror på allt skit snack om mig!! moget, nej igentligen inte....
Personen va inte mogen nog att ta det med mig personligen utan tar det anonymt på bloggen... som sagt not cool..... inga namn nämnda inga broar brända...
Men dom flesta har väl inte vuxit upp helt enkelt...
Så jävla sjukt att man mår dåligt av en person som inte ens man ska må dåligt av, en som startat allt och sen en som inte ens känner en.... nej fy!!
Kommer inte ens lägga ner energi, har aldrig skrivit nån skit om nån och kommer inte göra det heller.
Ni vet vilka ni är och vill ni nått ring mig, stå för va ni vill säga!


Nu blir det puffar och bad för mig...



Kommentarer
sandra

Ehm ? Jag hoppas det inte är mej du menar nu ?? :O

Vet själv hur det är, jag var själv utsatt felaktigt för en tid sedan och skulle aldrig göra så.



Inte min stil och jag har inget att dölja. Bara så du vet! Ja, mitt ip:nummer ser du ju här.

2011-02-10 @ 19:04:18
URL: http://sandrakey.blogg.se/
Jessi

Nej sandra du har inte gjort mig nått

Det är din ensak att umgås med hene, du vet vem, som sagt inga namn nämnda i en öppen blogg.

Jag har aldrig gjort människan nått och kommer aldrig göra, det här är deras skit sak, som jag då blivit huvud person i helt utan anledning, bara på antaganden och viljan att inte vilja prata med mig om det med mig öga mot öga.

sorligt men jag har mitt liv och jag kommer inte stänga ner nån blogg eller sluta skriva, för det är nåt jag tycker om, att skriva och få va den man är.

2011-02-10 @ 19:18:37
Jessi

OCH nej jag har heller inget att dölja, jag är den jag alltid varit, en vänn som alltid lyssnat och aldrig tagit parit för nån, alltid varit den som meddlat och hållit god min.

Men även den som tittar på blir skjuten verkar det som.

aja, nu lite mer kina puffar för lilla magen :)

2011-02-10 @ 19:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0