Förbannad men ändå glad!



Är så sjukt förbannad på män som inte kan hantera att man faktiskt tröttnar på deras sätt att inte tänka!!!
Va fan så svårt är det inte, brinner maten ta bort den, har du pissat på ringen, torka.
Gråter man så trösta för fan.....
Mår man piss så va där då när man behöver....
Pratar man så svara då!!
Det finns så många ställen karlar misslyckas att vara, finnas eller bara fatta....
Nu menar jag inte alla, det finns dom som kan med, kanske lite för mycket med =)

Är en sån dag i dag... jag känner mig totalt lost, och trött, om inte annat, efter två nätter med dålig sömn, fan jag får vara grinig.. men antagligen inte, ska hit massa folk osv osv... AAAAAAAA
Ibland blir man bara biatch, med all rätt....

Men nu äre slut...
 på missbruket..... blä






Kommentarer
*Annmi

De blir bättre // ♥ Kraaaaaaaaaaaam

2011-02-15 @ 22:46:04
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0