Helg och barn bus...

Så har man handlat mat för dagen, eller snarare för månaden.
Blev lite lunch väl hemma, sen susse dags för devin, som va hel slut, småttingarna hade ju varit uppe sen typ 06.00 i morse... (gäsp) så inte så konstigt, har också konstaterat att jag inte kör mer själv med devin förens bilstolen är flyttad, kan bara inte klättra mer igenom hela bilen.....
Har skit ont nu efter allt bärande, dragandes och lyftande hit och dit nu.. ggrrrr.
Aja man är ju inte sjuk i alla fall =) vilket känns toppen, många nu som är sjuka , men alla vi har klarat oss, det enda vi haft va maginfluensa sista veckan i januari, men sen inget mer, och det är skönt.

I morgon ska vi troligen sitta barn vakt =) över natten me, så kommer ha huset fullt med barn, närmare 5 barn totalt.. kommer bli mysigt, barnen blev jätte glada som ska få hit kussarna och leka lite, får se vilken tid dom kommer, man kanske kan ta alla barnen till lekrymden, ju fler desto roligare =)
Men det är inte bestämt beror på väder och lust!

Till och med saga har lagt sig en stund nu, tomas och andreas ska äta, så jag tänker faktiskt passa på att lägga upp benen ett tag innan det är dags att små städa inför helgen!!




Kommentarer
*Annmi

Hoppas du fick vila benen läääänge,vännen :)

Jag tror jag gjort bort mni imorse ja' asg

Läs i min blogg om du är "nyfis"



/ ♥-e Kraaaaaaaaaam & ha en Goooer Freda´...

2011-02-25 @ 15:13:04
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Jessi

Jo då, men det blir ett varm bad i alla fall... är så skönt :P

jasså, då får jag springa in till sig och titta då :P

2011-02-25 @ 15:23:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0