Isigt värre...

I morse va det kallt... fy katten, kom som ett slag i ansiktet när man gick ut genom dörren...
Körde saga till dagis i dag, för det va bra kallt, 20- hua.
Det va ju inte varmare i bilen heller, men efter en stund så, och så går det betydligt fortare...
Så roligt är det inte för sambon att först gå hem från jobbet och sen tillbaka halva vägen för att lämna saga och sen hem igen... nej så ska vi inte ha det, även om han sa i morse amen jag kan gå med hene inte behöver du köra????
Självklart gör jag det.. knas ^^





Nu sussar sambon och devin för den delen, ska me vila lite, hade väl en sådär natt, devin va på g igen, vände, vred sig sparka mig ett par gånger osv.....
så neeee sov inte så bra dåda =)

Har anmält mig till mammabloggen, coolt och spännande, kännde man en annan mammabloggare så hade jag gärna tagit sällskap, men som det ser ut nu kommer man bli ihop parad (eller hur man säger) med en, då man kommer ha dubbel rum, så kommer man få dela =)
Kommer bli sjukt spännande, så känns det nu i alla fall... hoppas hoppas allt är tipp topp med graviditeten så man kommer iväg med....wweeiiii




Kommentarer
Fru Eriksson

Aaaaaaaaaah...Spännande med mammabloggs gala :)

/Kram från mig som *fryyyser ida'

2011-02-15 @ 09:50:29
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0