Lite till!!

Blev lite handla i dag igen, hittade lite gardiner med nu som sitter uppe... blir lite mer hemtrevligt då ju =) sambon monterade upp dem i morse, så duktig så =)

Tur man fick in pengarna i går så man kunde shopa loss, men tycker dom borde hålla tiden bättre på fk!!
mammsen följer alltid med mig när vi ska strosa i affärer....men så blir det alltid, sambon är helst hemma och vill slippa stor handlandet, och jag får åka med mammsen =) men hon klagar absolut inte.... hihih, om ja inte hör av mig blir hon putt :P likaså blir det på lördags rundorna när det är loppis time!!
då har vi mamma/dotter tid inbokad.

När vi flyttade hit så sa mamma alltid att nu kommer jag inte varje dag som förut... hahaha,,, mamsen är dålig på att hålla det löftet, nu kommer hon nästan dagligen, men med sally, hon passar på att ta oss på promenaden.

Ingen blir gladare än devin när mormor kommer.... MORMOR och så springer han och ger en stor kram... söt nöt!! saga och andreas med så klart, men devin riktigt strålar.

Tur man har en sån mamma som sin bästa vänn, det är inte många som har den turen.




Många har hört av sig och vill ha barnvakt,,, super kul ju, sitter ibland nu för tiden med orken är inte som den va i sommras =) får se hur det blir denna sommar... men troligen får det bli lungt på den fronten!!

Tänk i slutet av denna sommar blir vi 6 i familjen, inte så liten längre....hihi


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0