lördagsloppan...


Tänkte väl dra iväg och rota lite på loppis...
Sen blir det ev barnvakt, även att jag är helslut... som alla andra dagar..
Borde finnas nått hemligt elexir som man kunde dricka, så POFF!!
Nicke kom med en smart ide att han skulle samtidigt tattuera sambon i samma veva... hhmm, haha troligt.
Barnvakts grejen lova jag tacksvare han va hemma och ledig hela helgen vilket vi prata om redan i veckan, och så ringer han samma dag som man ska sitta, nej nej nej, då får dom välja, barnvakt eller tattuera gör inte båda...hua.

Förstår inte att karln ska va hemma hela tiden, åk iväg och fixa i stället... bara skönt att va ensam med barnen hemma emellan åt..
han är ju bara bort när han jobbar sen är han hemma heeeela tiden... ggrrrrr går en på nerverna oftast.
Jag är ute och flänger med barnen nästan hela tiden, så mycket man kan, handlar, åker till kompisar mm mm, men har blivit mycket mindre nu när min energi är så gott som slut!!!!

¨Så har man graviditets gnällt lite..... phu!

Men det mesta är ju faktiskt sant ;)
som att karln borde ta mer ansvar för barnen och gå ut mer överhuvudtaget....



Kommentarer
*Annmi

Wiii...Härligt mé Loppis :)

/♥-e Kraaaam

2011-02-26 @ 09:15:44
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0