Massor med nyheter....

I dag har det hänt massor =)
Välkommen in till min nya blogg, vist blev den fiiiin, är super nöjd med designen och hjälpen. super duper.. hahahah.

Så har vi varit och shopat, jag, mamma och barnen, hittade riktigt våriga gardiner till vardags rummet (kanon) äntligen, känns som hemma nu när det är mer ombonat, taklampor också till vardagsrummet, som blev kanon fina, dom kosta 1239kr st, men dom sålde ut dem för 225kr... wweeiiii sånt gillas, och jag köpte dom två sista... hehehee, kan man ha mer tur.
Micro hitta jag me, 100kr!! som hittat :P en lampa till andreas rum, grymt cool!
Ja jag blev super nöjd med dagen.
Kan det bli bättre =)



(Lampan jag köpte 2st)


Här är soffan, matsalsbord + bänkar 2 st vi vill ha =) betydligt snyggare i verkligheten, soffan ska dock va mörkgrå.


 


Har hittat två möbler jag bara måste ha, ska spara till dom dock, va lite mycket att lägga ut nu!
En soffa (mys) och ett matsals bord med bänkar till!! grymt snyggt.

Men det blir en senare fråga.

Ha en super lördag alla....
kramiz



Kommentarer
*Annmi

Wow....Underbar design du har fått,vännen &...Fiiin font ♥



/ Kraaaaaaaaaaaaaaam

2011-02-19 @ 17:08:36
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Åsa

Jösses, vad det var omgjort här! Jätte fint, blev det. Jag gillar verkligen den här nya designen!



Kram <3

2011-02-19 @ 18:29:19
URL: http://mittlivstankar.blogspot.com
Jessi

Tack så mycket, ja vist blev det fint =)

2011-02-19 @ 18:39:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0