Söndag och bad...

Nu har Kussarna åkt hem =) och det känns lite tomt!!
Men ooo så skönt, tog ett varmt bad helt själv (för en gång skull) och det hjälpte verkligen, hade skit ont nu efter all lek på golvet osv...  Men jäkla trött man blev nu, skojar inte, jag skulle lätt kunna lägga mig och somna nu :P
Men det vore dumt, för då sitter man uppe halva natten sen...
Jahap, så påminnde andreas mig att det är sport lov nu denna vecka... hahahah, pinsamt, hade jag helt glämt bort juuu!!!
aja inte så lätt, men då är barnen hemma hela veckan nu, till och med saga har dagis ledigt, då vi tog det på sport lovet åtna!

Pannkakor blev det till middag i dag, enligt barnens önskemål!
Det är väl allt än så länge...
Tänker faktiskt lägga  mig en stund på soffan och titta lite på lands kampen med andreas....
Sambon badar saga och devin =)
ha det gott.




Kommentarer
*Annmi

Åååå,va ljuvligt med Bad :)

Ha en fortsatt Skön Sönda' /Kraaaaaaaaaaam

2011-02-27 @ 17:44:29
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0