Anropar er från palatset!!!

Hahahaha......
Ja men de e ju nästan så =)
Flytten gick kanon, allt flöt på och vi va klara vid 3 tiden, ja med själva flytten, sen va det ju upp packning osv hela kvällen.

TACK så jätte mycket mina söta =)
Maria, Nicke, Johanna.
Jobbigt som fan va det men alla va skit duktiga.
speciellt när ni stannade kvar senare med, snopen va jag...hihihi men det va jätte uppskattat.

I dag fortsatte plockandet, och vi är typ klara ju!!
Men ska inhandla lite möbler nu bara, mestadels förvaring, så som hyllor, skåp osv.

Och JA vi bor skit stort nu, jämfört med innan =)
Japp vi trivs.
Invigde i morse med ett varmt örtbad.... så jävla skönt :P

Nej upp och fixa lite till dåra.

I morgon får vi ju fin besök.... wweeiiiiiii



Kommentarer
✫ Annmi

*Vinkar för fullt...

♥-ligt Grattis till Ert Palats :) Hoppas ni skla trivas...

Hade jag kunnat hade jag kommit med Inflyttningsfika + Blommor & Kraaaaaaaaaamats



// Annmi



(¯`•´¯)

...`.•.,(¯`•´¯)

...(¯`•´¯).•´

....`•.,.•´

.......I

.......I

.......I

2011-02-01 @ 11:14:52
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0