Inget vatten här inte...

Det är då första gången att jag inte kan dricka vatten utan att sen få upp det.....
Värsta spolnings effekten!!
Hua...
Menmen, kolsyrat är ingen höjdare heller... vet inte va det är!
Har som slem i halsen heeeeela tiden som måste upp.. låter ju inte fräscht heller, men det är nått som hör till graviditeten, därav att kolsyrat läsk inte är nån höjdare osv.
Vet inte va man ska göra...

Har i alla fall fått tid till UL nu, + att jag fick en ny tid, till läkar UL????
Ringde in och fick veta att det får man när man har en sjukdom eller missbildning???? eeeee hallååå
Har varit inne me 3 barn inte ha ja fått nån läkar undersökning, och inte vill ja h det nu heller....
Hel skumt.
Men hon sa att jag fick välja, tog den första tiden med barnmorska som det ska va.
Sen sa hon även att jag skulle prata me BM!!!
så ett samtal i morgon dit ska ja göra....

Mycket på G nu, snart flytt och allt... går ju bara och väntar nu.




Kommentarer
✫Annmi

Va' skumt............

Men det är säkert bara Ny rutin ;)



/Kram

2011-01-16 @ 18:12:22
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0