Moget!

Man kan inte hjälpa nån som tror en massa saker.
Man kan inte hjälpa nån som får för sig saker som inte är sant.

Du har sårat mig så jälva mycket ska du veta.
Jag är gravid, tror du seriöst, jag vaknade upp en dag och tänkte, NU ska jag skriva på min blogg att du är en hora!!

Du har så jävla fel.
Tar åt dig skit saker, fattar inte hur du tänker....

Här är kloka mogna ord du borde tänka på noga.
Har man varit vänner så länge så borde man fatta bättre!!!!




Åsa Roos vad är det som hänt? fast det kanske inte är nåt du känner för att skriva öppet här. kram på dig iaf!
26 minutes ago ·
  • Jessica Isaksson En så kallad vänn tror jag kallat hene hora??? vilket jag inte gjort.
    Sen har hon nu gott runt och pratat skit om mig, och jag fick veta det i går.
    nu försöker jag ringa denna men hon svarar ju då självklar inte.
    18 minutes ago ·
  • Jessica Isaksson hon tog åt sig av inlägget i bloggen Hora på FB!!!
    Vilket är helt ideotiskt!!
    den skrevs ju inte till nån enskild... aja helt sjukt.
    16 minutes ago ·
  • Åsa Roos oj, låter ju så där lagom skoj :-/ trodde sånt där upphörde när man slutade gymnasiet men tydligen inte. hade jag trott att du kallat mig hora hade jag ju frågat dig om det och så hade vi kunnat reda ut det. det där med att springa runt och snacka skit har man väl vuxit ifrån för länge sen, iaf när det gäller på den nivån. fegt att hon inte svarar, ska man snacka skit så ska man kunna stå för det också.
    16 minutes ago ·
  • Jessica Isaksson PRECIS tack Åsa =)
    15 minutes ago ·
  • Åsa Roos va?! hahahahaha ursäkta om jag skrattar, men då har hon nog lite problem. har iofs själv råkat ut för att nån trott att mina statusar handlat om den personen fast det varit rent allmänna statusar om ingen alls utan folk i allmänhet. märkligt det där hur vissa tror att jorden kretsar runt dom och bara tar för givet att det man skriver bara måste handla om dom :-D
    14 minutes ago ·
  • Jessica Isaksson Ja,och så ska jag jaga personen i fråga, hon kan inte svara själv.
    DET som gör mig förbannad är att hon skrivit öppet om mig i en blogg med namn mm att jag ska passa mig osv.
    DETTA är en person jag känt sen barns ben...
    HEL SJUKT
    13 minutes ago ·
  • Maria Amsjö otroligt moget.....eftersom ni tydligen varit kompisar länge vad jag förstod så borde man väl känna varann relativt bra och då kan man väl prata med varann, som vuxna människor!
    12 minutes ago · · 1 personLoading...
  • Jessica Isaksson PRECIS igen Marie!!
    11 minutes ago ·
  • Åsa Roos alltså det låter ju helt otroligt. om ni varit vänner så länge så borde hon ju verkligen ta det med dig för att kolla ifall det verkligen stämmer. men ni borde ju känna varandra så bra att hon fattar att du inte skulle kalla henne hora.




    Du har inte ens mage att svara när jag ringer.....
    VA är du för vänn då!!!

    Du antar saker och kastar bort en massa bara sådär...

    Du gjorde likadant mot mig när jag väntade devin...

    VA är ditt problem.




  • Kommentarer
    ✫Annmi

    muttrar



    /Kraaaaaaaaaaaaaam tjejjan ♥..........

    2011-01-19 @ 12:51:38
    URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    Familjen..

    En mammas tankar...

    RSS 2.0