Ojojojoj

Små brudar i falsk förpackning!! eller..... som lillbabs sjunger, en tuff brud i lyx förpackning.. ja osv!
Äsch orka, OM man råkar skriva nått bara sådär, rent tänk värt som jag alltid gjort sen jag va liten och kunde hålla pennan för första gången så får man se upp.

Har min första riktiga skrivna dag bok sen jag gick i 4an, det är många tankar i den.

Har i allt för många år dansat efter andras önskemål och pipor om man nu får skriva så utan att det ska bli ett hej dundrande tjat och gnat..

Har alltid varit den snälla, tysta lilla flickan som inte sagt halv sju, inte bråkat, inte rökt på, inte supit sig dyng rak, inte knullat runt osv osv osv.....

Men NU om man står på sig, säger och skriver vad man tycker och tänker om allmänheter eller rent av bara tankar man har inom sig, låter pennan flyta över sidan man skriver på, bara låta allt få flöda ut i det tomma........ bara låta sina tankar flyga!!

Tro inte att någon alltid måste tysta ner en, ajajaja, nu ropar du för högt igen, nu ska du va tyst, vet din plats, fattar du inte, DU är inte värt nått.... Du har inget liv, du har inga vänner du FINNS INTE!!!

Det är ord och meningar man ska få höra och ta, riktigt få känna att dom slår långt in i en, riktigt ska ta på en, våldta en om och om igen...
Stå där med dina byxor nedragna och se på dig själv, du har gjort FEL...
Du är värdelös!!

Så är det att leva i mitt huvud!

Har aldrig varit perfect och kommer aldrig bli, har aldrig varit rik, men kan bli.
Kommer från en trasig familj, med fylla, våld och misshandel.
För mig fanns ingen barndom ingen tid till att leka eller vara barn, jag hade mina små kryp in i mina gömmor där jag kunde studera omvärlden utanför, mina egna världar, bara mina!
Men jag lärde mig leva med det, jag blev starkare och växte upp till en snäll, glad, posetiv människa som älskar allt och alla, ser alltid gott i alla, också därför man blir så jävla sårad när nån kommer och trampar ner en, men det är då man får ta fram styrkan man hade som barn, och kliva framåt, glömma det hemska och dåliga, se ljuset bortom!!

Detta är min värld!



Kommentarer
✫Annmi

Du är Du & du ÄR Unik...I L♥VE YOU!!



Kramar Om såå du dinglar med benen....



Nu har jag släppt ner dig för att ge en Kram Till :)

2011-01-25 @ 17:18:59
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Jessi

Raraste annmi <3 gulle dig min vänn

2011-01-25 @ 18:27:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0