Jag går under...

Japp, så känns det, tjock, tung, orörlig typ... går inte många steg för då känns det som man tappar ut ungen pch ont gör det.... längtar inte bara efter bebis, utan efter min egen kropp också där man kan röra sig fritt och springa hur man vill!!!
I dag hämtade vi en tv till andreas som han hittade på annons, GRATIS :p så kostade nada... sånt gillas ;)
Han blev så nöjd så.
Ska bara införskaffa en kabel så man kan kolla tv me.

Har också fått en tid nu, äntligen!! som jag misstänkte, dom hade inte rätt adress, för har inte tagit så här pass att få en tid..
Men nu så, bara att invänta och åka in, får hoppas allt är bra och att bm bara inte kunde mäta på grund av att han ligger långt ner...
Annars blir det tidigare ankomst för den lille...

Har väl inte hänt så värst mycket då man inte gör många knop... badat, städat, osv dagarna kryper fram...
Men nu ska jag natta A som gott och lagt sig =) sen blir det tv och lägg dags...
upp tidigt i morgon... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0