Drip drop....

I går kväll regnade det massor, va så mysigt, sambon och jag låg i soffan, kollade på nya polis serien, som jag bara för att inte kommer ihåg namnet på just nu!!!!
Så smattrade det massor utan för fönstret....
Det är så mysigt =)
Speciellt när man ska sova.

I dag är vi alla lediga och hemma förutom andreas som ska till skolan =)
får se vad man hittar på, solen tittar fram då och då...
I går va mamma här för en klippning ^^ och vi pratade lite om div saker...

Den 22 kommer vi åka och hälsa på lejla som inte alls mår så bra nu, men hon har fått komma hem.
Hon klarar typ inget själv =( och har rasat ner i vikt....
Hon vägde säkert över 90kg och på bara några veckor rasa hon, efter cellgifter mm....
så sist hörde man 57kg... (hemskt) fått en massa olika medeciner och kan inte gå =(
Det är otroligt hemskt att det kan gå så fort...
Känns som dom nyligen va här och vi satt och pratade en massa skit.... men nu känns det som tiden rinner iväg...

Vi hoppas ju verkligen hon orkar och kämpar på!





Kommentarer
Emelie

BLue bloods heter serien va, nåt sånt!



Tråkigt att läsa om din vän :-( Cancern är en jädra parasit och jag tycker att man hör nya fastställda diagnoser i sin närhet varje vecka :-(



träning är min hobby så jag tränade i båda graviditeterna till 5:e månaden!

2011-03-10 @ 07:57:01
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
✫ Fru Eriksson

Usch,va' hemskt :(

Kramas!!!!!!!!!

2011-03-10 @ 09:48:47
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0