herre jösses så trött man är!

I går jobbade sambon extra, 16-21 så va ju inte så länge men ändå, hade dock bror min här =) och barnen så klart, babblade en massa och badade barnen innan vi slog på en film och kollade "sammys äventyr" inte den bästa men klart se värd.
Maria ringde och fråga om jag kunde köra dem ner till piren.... njao!!
suckade först ,kollade på alla ungar som va nybadade och hade pyjamas på.... oki då, så på med kläderna så drog vi!
Passade då på att hyra filmen och och nicke köpte chips! =)
fick ju 50kr för besväret så syrran / grannen stod för kvälls filmen.. tack och bock ;)
för erbjudandet om ett paket cigg... gick bort..bbllääääää.. hahahaha.

Nåja senare efter barnen va lagda va jag skit trött.... kunde somnat stående!!
men nicke va ju kvar, och han ville sen inte alls gå hem själv... hmmm,,, så det va på med kläderna "igen" och ut, nu va det kallt ute... bbrrrr... sambon va ju dock hemma nu så barnen va inte själva hemma ;)
men efter det när jag kom hem slängde jag mig i säng.... zzzzzzzzzzzzzzzz




Kommentarer
✫ Annmi

Bravo,tjejjan...

Du nekade en cigg :)



/Kram Kram

2011-03-26 @ 09:07:16
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0