Lek och bus....

Sambon sov efter jobbet så jag tog ungarna och drog iväg till lekrymden, med syrran och kusinerna samt mormor.
Där busade vi och lekte, fikade och ungarna hade skoj =)
Efter några timmar drog vi hem igen, medans dom andra fortsatte till affärerna, jag kände mig hel slut så orkade inte följa med, väl hemma somnade devin poff... =)
Nu väntar vi snart oväntat besök =) barnens andra kusiner kommer och hälsar på, ska titta på nya lyan med.
Tomas bror och hans tjej.
Måste dra iväg och köpa lite fika brö tror jag minsan.
Maria och co kommer väl senare med, antagligen!!
Nej nu är det bäst att sätta fart, även fast jag som människa är helst slut.....

        








Kommentarer
*Annmi

Härligt ♥.........

/Kram Kram

2011-03-06 @ 17:34:34
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Emelie

Bara namnet "lekrymden" låter skoj och häftigt!!

2011-03-06 @ 19:52:12
URL: http://fambabunovic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0