Mumsigt...

Middagen va grymt god =)
Kyckling file, med ris, blommkål och vitlöksås... mums mums mums...
Har hämtat saga, handlat och lagat middag...
Nu ska sambon ta ut ungarna i skogen och bygga på kojan, jag ska passa på att ta ett bad, sen ska jag ta tag i  bakningen, ska ju baka tårta till min lill älskling som fyller två år i morgon =)
I morgon kommer inte så många, bara gammel farmor och farfar, ev mormor senare, har ju inte bokat kalas på en vardag, betydligt lättare till helgen, men klart vi firar honom i morgon =)

Nej nu ska vi sätta lite fart...



Kommentarer
✫ Annmi

Tänk lill"grodan* redan 2 år...

/ Puss & Kraaaaaaaaaaaaam från mig!!!

2011-03-16 @ 15:28:55
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0