Ner eller upp...

I dag känns som en ner dag.... hade inget hemma att knapra på så mår lite sådär... :/
Kommer bli en lång helg och vecka, så ska sambon jobba hela helgen med....
Det har varit mycket utgifter nu med bilen, som jag bara måste ha nu när jag inte kan gå och släpa långa sträckor, så att handla tex osv är ingen höjdare utan bil.
Den goda nyheten är att bromsarna är helt ok nu så slipper den kostnaden i alla fall.

Vaknade i dag och va helt borta...
Glömt att jag skulle köra andreas till skridskorna i dag :P så undrade va han gjorde hemma vid skolstarten i morse, men blev snabbt påmind om det.

Har varit lite strul i dag med mitt huvud, inget som vill hänga ihop riktigt... bara detta inlägg har jag fått rätta........ vet inte hur många gånger nu, och slår vad om att man kommer hitta nått stav fel någonstans ändå.

Ja en väldigt seg dag helt enkelt.. men det kanske blir bättre..



Kommentarer
✫ Fru Eriksson

Kraaaaaaaaaaaaaam ♥

2011-03-11 @ 10:55:28
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0