Som jag trodde...

I dag har jag ont ont... ggrrrrr, tycker inte om det alls, J...la foggdlossning!!
Men smällen man fick ta för att traska runt en massa i går med vagnen i snö osv... men samtidigt va det så skönt väder ute så what!!
Får bita ihop i dag helt enkelt, sitter fortfarande i pjyamas här..hihih. opps! ja hmmm.
Kanske ska ta på mig på dåra, =) andreas gick precis också ut för att skotta!!
Ska ta tag idagen och börja röra på mig även omndet gör skit inte...
Men om man tänker på slut ändan så kommer det ett litet mirakel ut sen... wweeiiiii

Längtar....



Kommentarer
*Annmi

Näää...Sitt di i Pyjamisen :)

Hoppas du får liiite mindre ont,vännen...

Såå sööööt Mirandanalle ♥ /Kram Kram

2011-03-03 @ 10:20:13
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0