söndag morgon....

Alla klockor framställda... hade jag helt glömt, sambon påminnde det i morse :)
Hämta devin som ropa vid halv sex (gäsp) la han i vår säng och somnade om, så kom sambon hem, och devin for upp som en kanon kula...hahah.... snark!! ;)

Frukosten klar och vi har inga direkta planer alls för i dag, får se hur vädret blir om det är lika kallt.... vilket det iofs ser så ut när man kollar ut, blåser ju!!!
och dom här dagarna som varit har det blåst väldigt kallt =(
Längtar så efter sol och vår... kan inte nån där ute förstå det :P

Kommer bli en lugn söndag, med lite små fix, i går packade jag ut flera kartonger med div saker och böcker samt album... så fick bort en massa kartonger här uppe från!

Kommer väl fixa lite mer med det i dag, bla altanen tänkte jag ta bort snö och sopa lite rent, nya grinden borde väl komma i veckan nu, rb började ju snickra på den i torsdags =)
Dom är kanon dom killarna, har hjälpt massor och kommit på stört om det varit nått.....
Guld stjärna till dom ;)



Kommentarer
✫Annmi

Härlig Guld ✫....

Här är det lite vår ☼ & idag fyller min Micke år ♥

/Kraaaaaaaaaaaaaaam & ha en Skön Sönda'

2011-03-27 @ 11:51:40
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0