Välkommen till kvarteret....

Ja det är otroligt att somliga måste ha dramatik runt om sig hela tiden är så skönt att man flyttat och kan ta vara på sig själv och ungarna samt sambon  , men iofs så har jag aldrig varit med om skit prat heller eller ens satt mig i det.
Det "lilla" som hände va ju taget helt uppe i det blå som sen förstorades och gjordes till en stor fet lögn!
För dom som känner mig, verkligen känner mig vet att snällare person finns inte, skulle aldrig prata skit eller kasta skit på någon, är en person som alltid hjälper till och finns där om man behöver,och jag skulle framför allt aldrig snacka skit om någons barn, älskar barn, gud dom är underbara, man kan lära sig mycket av dem =)
så klart dom kan gnälla, bråka osv med... hahahaha men va fan det gör ju vuxna med, bara att vi "Borde" ha mer vett att lösa det bättre än vi gör, för i grund och botten är många inte bättre än små barn när det gäller konflikter!!

Japp om jag ens någonsin skulle vilja kalla någon nått eller namntala någon osv...
Då gör jag det, öga mot öga.
Behöver inga små sändebud, inga datorer eller telefoner.

Skit snack hör hemma på soptippen!!
Likaså dom som kör det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0