Fullt ös... :P

Har inte hunnit me att uppdatera men haft mycket för oss helt enkelt...
I dag Har vi haft extra barn här hemma Kevin och Linus =) så mysigt så. mamma och pappa hade ett viktigt ärende så självklart erbjöd jag mig att passa killarna :)
Kevin fyllde ju år me i dag så vi passade på att fira han lite me, jag tog me mig alla barnen förutom devin som va hemma med pappa, och drog ner till leksaks affären, andreas hade ett ärende dit, så fick kevin passa på me att välja en födelsedags present ^^ det va uppskattat...
Sen drog vi upp till donken och beställde hem lite mat, väl hemma sjöng vi lite ja må han leva och mumsade..hehe.
Efter maten kändes det bra med lite utgång så vi drog ut alla till parken, där vi gungade, spelade fotboll och klättrade hejvilt.... väl hemma blev det glass för barnen, sen kom Nicke & Johanna förbi en sväng innan dom skulle fara hemmåt...
Nöjda barn men väldigt trötta va dom sen, så nu sover två av tre här =)
I morgon blir det loppis för oss, hoppas på sol och värme, men troligt skulle det bli regn..hhmmm!!

Sänder en stor kram och massa posetivitet till Marita & conny med familj... bamse kramen =)
Love you!! ^^

bye 4 now.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0