Gnäll och gnäll....

aa det tänker jag faktiskt göra, gnälla.... som fan =)
Känner mig tung, otymplig, trött och bara allmänt irreterad, bara två månader kvar, och det känns som för va dag blir man bara tyngre, eller ja magen och tuttarna typ!!!
energin är låg och allt man gör får man sota senare för :/
Älskar verkligen bebisen..hihihi.. men det är min kropp som nu på tok för fort blir allt tyngre, och då är det inte att jag äter mycket, det gör jag inte, har minskat mycket nu när man inte har behovet längre av att små äta hela tiden på grund av illamående...
Så det är skönt, men bebis växer ju nu på slutet så det knakar och tuttarna växer dom me :P samt så känner man sig uppsväld på grund av vatten bildningen osv, för att inte tala om allt som just nu pressas uppåt så man inte får luft ibland....
Aja, man har rätt att gnälla så det så =)

Men det blir ju kanon i slutet ändå!

Jahap, i morgon skulle man varit på mammablogg galan, MEN ser inte ut så för min del :/ sambon jobbar och jag mår inte så där tipp topp.... får helt enkelt ta det till nästa år, då jäklar =) har man inte bebis i magen heller, hade dock sett fram emot och träffa alla underbara mammor som man pratat med och bara tjötat loss....
menmen, nya tider kommer...

Nu blir det att rätta till barnen här som är smått rabiata i däg :P


ps:
Solen skiner ute och i helgen ska det bli sommar värme igen... Underbart!!




Kommentarer
✫Fru Eriksson

Tror nog att Du är den vackraste gravida tjejjan som finns ♥...

Men gnäll på du ändå thihi

Visst är det underbart med ☼ & värme /Kraaaaaaaaam

2011-05-06 @ 14:56:33
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Jessi

Naww.. tack du underbara <3

2011-05-06 @ 15:54:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0