Marknad och lite annat...

I dag tog jag barnen ut en hel dag, eller ja en hel förmiddag på stan, först lite loppis rundor, sen ner i hamnen för att strosa runt på marknade, hittade ju massa gott, och fick provsmaka det mesta :P
Saga ville hoppa lite i en hoppborg, likaså devin, men efter blijettköp, 30kkr/st vilket va hutlöst pris för en hoppborg :/ så knatade vi dit, saga hoppade som en tok, men devin nja, han gick lika fort ut som jag satt in honom... hahaha jaa det va dom 30kr.. men så fick han syn på en karusell, en sån som går runt runt runt.... så den ville han åka, satte mig med honom och så starta den..... jo nog gick den runt, lääääänge... och upp och ner, fy sjutton, mådde väl inge vidare alls, men bet ihop för devins skull som tyckte den va rolig.. men aldrig mer jag åker.. hahah det får pappa sköta :P

med vingliga ben fortsatte vi färden hemmåt, och la devin, andreas splade och saga lekte med sina dockor... mamma och jag tog en fika ..mums.

Har även vilat en stund, va ju tok trött i morse, någon spelade el gitarr i går kväll :/
 Snart middag och sen städ...

bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0