Viva la france....

Jag fick fransk choklad och ett eifeltorn =) av syrran..mums... dock har jag inte smakat ännu ;)
Sittar dock nu och mumsar på Noblesse orginal...mmmmm så jäkla gott, när man är chocko sugen!!
Kollar lite på våra bästa år då devin sover, saga sitter i köket och ritar gubbar :P
Mått lite sådär i dag, va eller är trött som bara den i dag, går lite upp och ner känner jag...
Andreas är i stor stan med skolan, traskar i gammla stan och ska också se en teater, kultiverat värre.. hihihi
Sambon är iväg på ett möte men kommer om nån timma... händer inte så värst mycket i dag va jag vet, ska bara ta det lungt, små regnar gör det ute med, vill gärna ha lite sommar värme igen, vilket ev kommer i helgen =)
så får hoppas på det då.

bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0