Tomt va det här!

 
 
 
 
Man gråter bäst när man är ensam, när ingen ser på, när ingen fråga hur det är eller hur du mår.
Man gråter bäst när man är ensam det har jag gjort sen jag va liten under täcket där ingen ser eller når.
Det är tomt och man borde vara glad, hur många gånger jag inte önskat dig död för all smärta du gav.
Nu är du borta och det finns inget kvar men smärtan lägger sig som en oändligt dött hav!
Det gör ont och hjärtat svider, igentligen ville jag ju inte att du skulle dö inte ännu inte så här.
Det sägs att man ska passa sig för vad man önskar en vacker dag kan det bli sant!!
 
Är det som dom säger?
Som du bäddar får du ligga!

What comes around goes around

Det spelar ingen roll man kan svära och tänka bästa man vill, fundera och grubbla det kommer inte leda nån vart...
 
Man gråter bäst när man är ensam man gråter bäst när det finns tid!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0