En trött mamma...

Nu är det fullt ös... sambon jobbar massa extra tider, så det betyder att jag är hemma själv med alla barnen och hushåll... det tar på krafterna :-)
i går kom syster min med sin lilla Tuva, då fick jag sitta barn vakt i 3 timmar, hahaha oj va trött man va sen, tufft och ha två småttingar som vill två helt olika saker, man skulle ha 8 armar...
men det gick bra i alla fall, men trött blev man.
I dag ska vi på bio och se harry potter, ska bli så kul för jag gillar verkligen dom filmerna, ett stort + är att man kommer hemifrån och får en paus i 2 timmar och 30 min.... hahaha japp sen är det tillbaka till verkligheten.
Ska dit med Andreas, samt en vän och henes son, ska bli så mysigt.

Just nu sitter jag framför datan med en kopp kaffe, i köket, på bordet bredvid ligger devin i sin sitter och sover (skönt) i vardags rummet sitter saga & Andreas och tittar tv..... så just nu är det en brake, men för hur länge........

Spänningen stiger,,, hihih, men nu ska jag surfa runt lite och bara låta järnan stå i paus... hahah
kram



Kommentarer
Annmi

Mmmm...Ha de såå mysigt & trevligt på Bion :)

Kram

2009-07-18 @ 11:30:55
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0