Så va det med det....

Nu har man sett filmen, och den va klart se värd, lite läskigare än dom tidigare, om man ser från ett barns sida,,, men bra va den.
Fick lite dåliga nyheter om valpen blev inget tyvärr... men det kommer nog flera tillfällen.
Är jätte trött just nu, borde gå och lägga mig, men just denna tid då alla barnen sover är det lite ensam tid och man kan prata samt bara vara en stund.... och det är så skönt :-)
Jag saknar dock lite sällskap och en prat stund från en vuxen... haha en vänn helt enkelt...
Har varit så mycket nu på sistone och sambon jobbar jämt nu denna månad, och när han är hemma så sover han....
Ja det är inte lätt men det kommer bättre dagar..
Dock verkar dom flästa väldigt upptagna.

I dag bortskämde jag saga lite, efter som inte hon fick gå på bio, så vi åkte till affären och hon fick välja va hon ville, det blev en docka och en hund.
När vi gick fram till kassan, som har själv scanning, står två äldre framför och radar upp sina varor :-/ men tjejen i kassan säger inget.... suck.
så frågar jag saga om hon vill ha en påse, och det ville hon så jag gick fram scannade in en påse och ställde mig på min plats, varpå två damer tittade sentt på mig...

Ursäkta sa jag, men jag stid faktiskt i kön, jag hämtade bara en påse till min dotter, och det viste dom....
dom började så klart muttra och ha sig men det sket jag faktiskt i... rätt ska vara rätt....

frågade sen i kassan om det hade blivit en snabb kassa me nu, ja sa hon bara, ja men va bra då vet jag det i framtiden....
blev så irreterad hur nochalant man kan vara....
tyvärr jag tycker inte om sommargäst tiden..... fy.

Flera gånger man man läsa i den lokala tidningen insänader från 08 att vi lokal befolkningen borde stanna inne, eller resa bort på sommaren osv......
hahahaha NEJ!  skamligt....

ne nu är det natti...

kram


Kommentarer
Annmi

Härligt att filmen vart bra :)

Men..Inget kul med valpen :( Men..Det kommer säkert fler tillfällen,som du säger!

Eh...Vaddå stanna inne ? :o..Galet!!!

Jaa,vi gillar väl inte dessa Turister alltid heller om ja' ska vara ärlig ;)



Ha det så gôtt min goa vän & Kraam

2009-07-19 @ 13:59:49
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0