I morgon gäller det...

För fyra år sen satt jag högravid och skulle tattuera mig, betalde och klart, men bara konturerna blev gjorda!!! surt.
Nu har jag fått "upprättelse" och ska ner och få den klar =) gratis of course (då den är färdig bet) men min då varande tattuerar försvann.... och gick inte att få tag på, så nu har en annan som har stället nu (ingår i en kedja) ställt upp för det goda ryktet och ska göra klart den.
Så i morgon är det dags, känns sjukt kul, men samtidigt är jag grymt nervös!!!!
Kommer göra ont, japp... men va jag kom i håg va ju inte smärtan sååååå farlig, satt ju inte och grina direkt :P
men men, spännande ska det bli....



Kommentarer
✫Annmi

Spännande :)

Visar du bild sen?.......

2010-11-24 @ 12:25:32
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0