Och snön den bara faller...

Utanför mitt fönster, snö storm dock.... klass 2 varning, för en annan som inte måste gå ut är det helt underbart att bara mysa inne och se snöstormen innefrån, men för alla er som måste ta er ut, känner jag så klart för att ni svär och gnäller, skulle jag me gjort, även om jag älskar snön.
Har pyntat i kväll, sambon va på föreläsning, hela dagen, så jag och barnen passade på =)
blev rätt mysigt faktiskt, fixat med ljus, gardniner mm mm....
mysfaktor = medel... hihihi.

kramen alla.



Kommentarer
✫Annmi

Jaa,här är det ett riktigt Vinterlandskap ute - Sååå vackert -



/ ♥-e Kraaaam

2010-11-10 @ 08:55:12
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0