Stor främmande i dag =)

Jätte mysigt, hade både bror och syster min på besök, med tuva och viggo, Johanna va hos sina föräldrar så hon va inte me i dag inte....
Åt go mat och pratade en massa.
Bla om julklappar... många skratt blev det.. äsch dom får det dom får ;)
Men säger inte va det blir, det vet bara jag och tomten =)
Men alla blir nog glada ändå.
Lekt en massa med barnen med, sjungit,busat och en massa annat fick moste/mamma hitta på medans maria satt me papper som måste bli klara.

Känner mig otroligt naken utan min kamera, men snart så kommer min nya uppgradering....wweeiiiiii.
DÅ blir det fota, och filmning av... ¤Längtar¤

I kväll händer inte så mycket, barnen sover och sambon ska jobba, lite tv och nybakat är det just nu.. mmmmm mumma.
EN sak är säkert, kallt är det inne nu, små fryser hela tiden, speciellt  nu när alla gott, då försvann värmen ut med dem... suck...
Aja, natti alla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen..

En mammas tankar...

RSS 2.0